نقطه سر خط ...

نقطه سر خط ...

همه چیز از سرخط تا ته خط ...
نقطه سر خط ...

نقطه سر خط ...

همه چیز از سرخط تا ته خط ...

یک عطر قدیمی



بوی آمدنت را دوست دارم ،

مثل گذشته آرام ، مهربان و با قوت قلب می آیی ...

بوی همان کسی که هرگز نداشتمش ...



نظرات 3 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 03:21 http://www.biraheh.blogfa.com

جالبه :(

ممنون که اینجا رو هم میخونی ....

Quasar یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 18:56

هر کدام بیشتر به حال و هوای دلت می آید...
من پر از تناقضم... هر چه تو بخواهی همان میشود....

گاهی دلم میخواهد هرچه که من می خواهم نشود ....

الهی! ما را به جبر که شده سر به زیر کن
خیری ندیده ایم از این اختیار ها ....

َQuasar پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 10:06

دردناکترین اتفاق جهان، درست همان لحظه ای اتفاق می افتد
که غریبه ها بوی آشناترین عزیزت را می دهند!

نمیدانم غریبه بودنت را باور کنم یا آشنایی را ؟؟؟؟؟؟؟
نمیدانم ....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.